Gallant Unicorn

En sista bild på det ''gamla'' hemstallet

Jag har filmat lite i mitt hemstall, jag kommer att ladda upp den videon på Youtube senare.
När jag ändå var i farten så passade jag på att ta lite bilder med, även om jag ser fram mot det nya hemstallet sååå så mycket så kommer det nog att kännas lite märkligt den första tiden med allt nytt...
 
Så, det här blir nog min allra sista bild på hemstallet innan uppdateringen. Hur känner ni, kommer ni att sakna hur det såg ut eller är ni bara glada över förändringen?
 
Jag tror att min stackars stallhjälp är lite nervös inför uppdateringen,
hon verkar stressad med för hon försöker göra allt på samma gång...
 Observera att hon håller i både sin grep och sin spade...

Kommentarer
Postat av: Selma friendtree

Jag kommer sakna det på ett sätt men jag kommer nog älska det nya. Anledningen till att jag nog kommer sakna det gamla är för Nostalgin. Jag har varit i det stallet i snart 3 års tid såklart kommer det kännas konstigt men jag välkomnar det nya stallet med öppna armar!

2016-11-30 @ 09:13:50
Postat av: Selma friendtree

Jag kommer sakna det på ett sätt men jag kommer nog älska det nya. Anledningen till att jag nog kommer sakna det gamla är för Nostalgin. Jag har varit i det stallet i snart 3 års tid såklart kommer det kännas konstigt men jag välkomnar det nya stallet med öppna armar!

2016-11-30 @ 09:13:50
Postat av: Juana Flowerbell

jag längtar väldigt mycket efter de nya hemstallen men det kommer kännas så konstigt att det inte ser ut som det alltid har gjort lixom och man kommer nog att sakna sin lilla fula lada med trånga spiltor för att det är ju det som är hemstallet!

2016-11-30 @ 09:16:38
Postat av: April%20Beedew

Kommer du filma första gången du går in? :D

2016-11-30 @ 11:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: