Gallant Unicorn

En spontan ridlektion medan vi väntar

Eftersom servern fortfarande var öppen så loggade jag in och kollade läget lite. Fisky ropade ned oss till ridhuset där Tindra Purplenight höll en spontan liten ridlektion. 
 
De hade varit igång en stund, och precis när jag kom dit så kom det upp ett meddelande om att servern skulle stänga ned om 10 minuter. Typiskt... Men jag hann vara med en liten stund och hela gänget förflyttade sig in till ridhuset där vi hoppade lite. Synd att servern skulle stänga ned precis då. Ja, alltså jag vill ju gärna att uppdateringen ska komma igång men det var så kul att vara med på Tindras lektion så jag blev lite ledsen över att det skulle hända just då haha!
 
 
 
Men, sen så var det slut på det roliga...
 
 
Jag hann inte ens säga hej då, men jag tackade Tindra för lektionen via Instagram efteråt.
Tindra var jätteduktig på att hålla lektion, hon förklarade bra och var tydlig.
Jag tycker att det är så kul att hitta på såna här spontana saker ibland! 
 
Nu har de gått ut med anledningen till att uppdateringen blev lite försenad, det gör mig inte så mycket. Men jag hoppas att servern kommer upp igen innan det blir allt för mörkt i spelet för jag har planerat att filma när jag köper en liten Mustang :D
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Mysigt med lektion ju, jag var ju i skolan och kom hem när servern var nere, typiskt! Jag som tänkt fota till bloggutmaningen... Jaja!

2016-11-23 @ 16:13:14 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Hejehj

Yippi det är kul när du filmar när du köper

2016-11-23 @ 18:45:03
Postat av: Hejehj

Yippi det är kul när du filmar när du köper

2016-11-23 @ 19:00:24
Postat av: Frida Wolfcloud

Attans! Missade den nog precis! Försökte logga in typ precis när den hade stängt ner…😕 P.S Du är bäst!❤️ Checka gärna in min blogg och kanske kommentera något?❤️❤️

2016-11-24 @ 17:17:20 - http://fridawolfcloud.blogg.se
Postat av: Frida Wolfcloud

Attans! Missade den nog precis! Försökte logga in typ precis när den hade stängt ner…😕 P.S Du är bäst!❤️ Checka gärna in min blogg och kanske kommentera något?❤️❤️

2016-11-24 @ 17:18:52 - http://fridawolfcloud.blogg.se
Postat av: Tindra Purplenight

ÅÅÅÅ jag hade inte sätt att du bloggat om mitt spontan event jag höll i men tack så hemskt mycket själv! Ååhå nu blev jag jätte glad detta gjorde min dag, ha det bäst och tack åter igen. Kramis! <3

Svar: Det var jättekul! :D
ssohaley.blogg.se

2016-11-30 @ 19:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: