Gallant Unicorn

Jag har något kul att berätta för er!

Tidigare i år blev jag kontaktad av tidningen Min Häst, de skulle göra ett specialnummer om StarStable Online och de på SSO's kontor hade tipsat om min blogg.
(Tack för att ni inte hatar mig på kontoret trots att jag gnäller så mycket haha!)
 
 
Så jag antog den svåra (men sjukt roliga) uppgiften att skriva om spelet och fota lite bilder. Förstår ni hur nervös jag vad eller? Jag skulle liksom ta bilder som var fina nog och skriva om spelet på ett sätt som utan att låta fjäskigt och berätta om spelet. Jag hade sån prestationsångest men jag är sjukt nöjd med hur det blev! Varför jag berättar det här nu? Jo, jag var på väg till stallet när jag såg att jag fått en avi - Min Häst har varit så gulliga och skickat hem varje nummer som haft minsta lilla med SSO att göra gratis till mig, så när jag såg att det stod Egmont på det stora kuvertet så  tänkte jag att det kanske var det senaste numret eftersom det innehåller en kod med 200 Starcoins och 14 dagars Starrider. 
Men det var det inte, det var det här:
 
Om jag tänker tipsa er? Jag tänker mer eller mindre tvinga er att köpa den där tidningen när den kommer ut!
Inte bara för att jag skrivit en två sidor i den, utan för att den innehåller helt fantastiska bilder, affischer, en musmatta, örhängen, Starcoins, massa fakta om spelet med mera! 
Det var så sjukt svårt att fota en tidning med mobilen men jag hoppas ni ser lite i alla fall:
 
 
Jag och Zelda fick äran att skriva om våra bloggar och spelet, Zelda's blogg hittar du här!
 
Så missa inte att köpa den här tidningen när den kommer ut i butikerna (den 31:a januari), Jag kommer att fota det jag skrivit och ladda upp det här när tidningen börjat säljas, men ni får faktiskt vänta tills dess haha!
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Men haha nu vill jag ju ha den höhö D;

2016-11-11 @ 18:32:04
Postat av: Rachel

Stort grattis Haley! 🌟🌟

Svar: Tack :D
ssohaley.blogg.se

2016-11-11 @ 21:31:58
Postat av: Matilda Youngpie

Nej vad kul Janni! Längtar verkligen av att se ditt och Zeldas arbete i tidningen och vad ni har att säga!! Och kom ihåg: inte för mycket negativt nu, hahah xD

2016-11-12 @ 09:31:33
Postat av: Rebecca Bluenose

Vad roligt att dom valde just dig! Jag prenumerar på Min Häst, så jag kommer absolut inte missa det!👍🏻👌🏻

2016-11-12 @ 10:47:18
Postat av: Svea Stargarden

Gud vad roligt!! :D Jag mst sen bara också säga att jag bytt webbplats till min blogg, min förra, ssosvea.weebly.com finns inte kvar men min nya heter ssosvea.blogg.se och det vore bra om du kunde ändra länken i "länkregistret" så att man kommer till rätt hemsida ;) <3

P.S Detta vet du nog redan men måste spamma lite om det, ILYSM! <3 cx

2016-11-12 @ 10:56:35 - http://ssosvea.blogg.se
Postat av: Christelle Mysterystar

Vad kul! Jag kommer absolut att köpa den! :D

2016-11-12 @ 14:25:32
Postat av: Anonym

Yay, den kmr på min födelsedaag :D

2016-11-12 @ 15:28:42
Postat av: Juliette Southstar

Åh jag vill ha tidningen nuuu! :D
Hmmm.. Hästarna ser lite bekanta ut, är det Fisky som har ritat dem? (Såg ut som hennes "stil", jättefina iallafall) :D

Svar: Ja det är det! Visst är de fantastiska? :D
ssohaley.blogg.se

2016-11-12 @ 18:58:31
Postat av: Ellie starhill

Tror du man kan skicka efter alla min häst nummer som haft sammarbete med star stable? Jag mailade kundservice och sa att jag ville köpa dem om de skickar. Vad roligt att du har varit med i min häst tidningen. Kommer absolut köpa den! :D =)

Svar: Jag vet inte faktiskt, skulle vara sjukt kul om det gick att göra så! Du får gärna berätta vad de svarade sen :)
ssohaley.blogg.se

2016-11-12 @ 21:55:05
Postat av: Tilda Diamondfield

Jag prenumererar på Min Häst, så kommer verkligen inte missa det😻

2016-11-13 @ 08:41:42
Postat av: amelia eaglefeather

Jag ska börja prenumerera på min häst!!!! Jag ska ha den!!!!

2016-11-13 @ 09:09:39
Postat av: Zelda Eastland

Har läst din text i tidningen, gud vad bra den var! :D Och tack för att du länkade min blogg haha <3

Svar: Haha åh, tack detsamma måste jag säga! :D
ssohaley.blogg.se

2016-11-13 @ 09:54:08 - http://zeldaeastland.blogg.se/
Postat av: Chantal

Hej! Kanske jag som är trög men undrar om denna tidning medföljer ordinarie MinHäst? eller är det en separat tidning som kommer säljas? :)

MvH
Chantal

Svar: Så som jag förstått det så kommer den följa med tidningen :)
ssohaley.blogg.se

2016-11-19 @ 17:38:54
Postat av: Sasha Evningrider

När kommer dom ut

Svar: Det står ju flera gånger i inlägget?
ssohaley.blogg.se

2016-11-20 @ 15:55:54
Postat av: Chantal

Hej igen!:) Tack för ditt förra svar :)
Tog kontakt med MinHäst och tyvärr så kommer den säljas separat :( Så förstod jag det som med deras svar... Så tråkigt att man själv ej kommer kunna köpa den :( Hade varit kul att läsa det du skrivit :D plus allt annat kul den verkar innehålla :P MvH Chantal

2016-12-05 @ 13:01:21
Postat av: Chantal

Hej!Tack för ditt tidigare svar :) Dessvärre så kommer denna tidning säljas separat :( Frågade MinHäst... Lite tråkigt kan man tycka... Personligen har jag ej räd att köpa den.. Men måste fråga, är värdekoderna separata eller är de en kod för både SC och SR?
//Chantal

Svar: Men nej, vad tråkigt :( Det är två separata koder för dem :)
ssohaley.blogg.se

2016-12-13 @ 16:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: