Gallant Unicorn

Throwback Thursday

Har ni hört talas om Throwback Thursday innan?
Om inte så är det när man postar ett eller flera gamla foton, eller videor. Tyvärr så har jag inga bilder kvar från den allra första tiden när jag spelade eftersom min dåvarande dator dog. Men jag har en hel del gamla sparade här på bloggen. Och de tänkte jag visa er nu! Alla de här bilderna är från hösten 2013, alltså när Sneaky Dragons var en helt nyskapad liten klubb och ja, ni ska få se!
 
På den tiden när de slitna jeansen fortfarande hade riktiga slitningar istället för lappar på knäna. Jag tyckte de var finare så...
 
 
Här råkade jag ut för en läskig bugg, det var helt mörkt fast klockan inte var mer än 8 på kvällen. Creepy!
 
 
När jag reparerade bron till Skördebygden...
 
 
Jag kommer ihåg hur peppad jag var för att få rida över den där bron för allra första gången!
 
 
Observera att sadelgjordarna inte hade kommit till spelet än och det var liksom helt normalt?
 
 
 Första gången jag utforskade alla de olika platserna i Skördebygden...
 
 
När klubbhuset ännu inte fanns och vi fick försöka hitta en plats att hålla mötet på där vi inte blev avbrutna...
 
 
När jag fortfarande fiska deför att bygga rykte, usch vad arg jag var på den där texten. Den gjorde det hela ännu mer drygt haha!

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Sadelgjordar är underskattade!

2016-11-10 @ 15:58:19 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Eva Bunnyland

Hur kunde du vara i level 15 när du reparerade bron till Skördebygden? La nämligen märke till det på bilderna med bron. Jag reparerade klart den runt level 6! Har jag missuppfattat något eller gjorde du bara klart bron väldigt sent?

Svar: Jag började spela 2011 så jag låste upp skördebygden samma dag som området öppnades :)
ssohaley.blogg.se

2016-11-11 @ 18:53:21 - http://evab.blogg.se
Postat av: Eva Bunnyland

Jaha då förstår jag! Tack för svaret! xD

2016-11-13 @ 08:41:15 - http://evab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: