Gallant Unicorn

Vad hände med mina intervjuer?

Det är flera som frågat och svaret är att ja... Saker hände och jag var lat?
Haha nej men det var så mycket strul med mina tidsinställda inlägg, de kom upp på helt fel datum och tid, om de ens kom upp alls... Så jag ledsnade på att hålla på att bråka med inläggen och bara struntade i dem ett tag. Men nu har jag tagit tag i det igen för de senaste inläggen jag tidsinställt har kommit upp på rätt tid så nu hoppas jag verkligen att det ska fungera igen! För övrigt är jag jättesjuk och känner mig riktigt ynklig. Jag blir alltid sjuk efter Dreamhack, så jag räknade med det här haha, jag hade tänkt att spela in när jag går in i det nya hemstallet för första gången. (Alltså, jag vet att de kallar det Mystable men jag kommer alltid att kalla det hemstall. I min värld så heter det helt enkelt hemstall haha!) Men nu när jag är så sjuk så vet jag inte om jag kommer kunna/orka spela in. Jag har feber och sjukt ont i halsen, men det kan ju faktiskt gå över tills på onsdag? Jag hoppas det i alla fall! Jag tänkte även spela in en sista video i mitt hemstall för att ja...
Kunna gå tillbaka senare och se hur det såg ut innan det ändrades helt enkelt!
 
 
Min älskade stallhjälp!
Det är hon som ser till så att mina hästar alltid är på topp och jag är så tacksam för det,
men hon har en hel del skumma saker för sig... 

Kommentarer
Postat av: Tove Appledotter

Kan du inte lägga upp videon med gamla hemställer på youtube? Hade också gärna kunna kolla tillbaka :)

Svar: Jo det kommer jag att göra :)
ssohaley.blogg.se

2016-11-29 @ 20:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: