Gallant Unicorn

Vart tog dagen vägen?

Jag tyckte jag var ute i så himla god tid med att laga mat, tvätta, diska och allt sånt där för att hinna åka till stallet innan det blev helt mörkt. Men, det slutade ändå med att jag inte var hemma förrän på kvällen igen.
 
Jag har precis spelat in ett levlingshäng och egentligen hade jag tänkt skriva ett inlägg till min resebyrå men jag är så himla trött (och frusen! Det känns som jag aldrig kommer få upp värmen igen!) så jag väntar med det inlägget tills i morgon för nu kommer jag inte få ihop ett bra inlägg ehe... Jag måste lära mig att inte pusha mig själv när jag är sjuk, det slutar alltid med att jag kraschar och sover i evigheter...
 
Men, jag ska visa er en lite sneeeeeaky sneak peek på vad som är mitt ''nästa resemål'' i resebyrån:
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Ooh, ser fram emot det!

2016-11-04 @ 16:59:26 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: