Gallant Unicorn

Äntligen fick jag göra uppdraget!

Jag var alldeles för trött för att orka leta hela natten igår, och idag har jag spenderat hela dagen med att skura ur en box som min blivande ponny ska bo i. Hon måste ju ha det rent och fint så hon inte tycker att jag tagit henne till nått skitställe och vill åka tillbaka igen ehe...
Om allt går som det ska med veterinärbesikningen så hämtar jag henne på lördag - hyyype! 
 
Hur som helst, det är det här uppdraget jag syftar på. Så himla coolt! Bra jobbat SSO!
 

Kommentarer
Postat av: Cynthia Winterborn

Lite synd, att man inte får uppleva detta flera gånger :D Jag älskar halloween! /Cyndi

Svar: Jag har så många konton så jag får göra det massor av gånger haha, men det hade varit coolt om man fick välja om man ville se scenerna fler gånger haha :D
ssohaley.blogg.se

2016-10-20 @ 20:30:10 - http://winterborn.blogg.se/
Postat av: Rebecca Bluenose

Kul att hon (?) snart kommer, om hon (?) går igenom vetrinär besiktningen såklart! Men vet du vilka ställen Galloper Thompson håller hus? Jag har sett honom i Hollow Woods, och vissa säger att han finns i Gröndal och glömda hedarna. Men jag har inte hört talats om gåd?? Om gåd finns kan ju fler ställen också finnas...👍🏻 PS. Du äger!!😘

Svar: Jag tror att han kan finnas i Dinodalen med men jag är inte helt säker haha :)
ssohaley.blogg.se

2016-10-20 @ 20:54:17
Postat av: Amelia Eaglefeather

Mitt sso funkar inte just nu :(((

2016-10-20 @ 22:46:02
Postat av: Felicia Nightlake

Det går att se honom fler gånger, jag har gjort uppdraget två gånger. Däremot fick jag ingen xp eller t-shirt andra gången men fick en till amulett.

2016-10-21 @ 02:52:47
Postat av: Cynthia Winterborn

@ Felicia Nightlake

Kul att veta! :D Upp till jakt! Tack för informationen! /Cyndi

2016-10-21 @ 16:13:44 - http://winterborn.blogg.se/
Postat av: Arina

Vad är det för uppdrag? 💚

Svar: Man hittar den spökryttaren vid ett visst ställe varje hel timme :)
ssohaley.blogg.se

2016-10-21 @ 17:10:16
Postat av: Anonym

Hittar inte det uppdraget, letade i 3 timmar men hittade honom aldrig, vart kan man hitta honom?

Svar: Jag tror att det ska finnas nån form av schema på Jorvikipedia men jag är inte helt säker 😊
ssohaley.blogg.se

2016-10-23 @ 01:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: