Gallant Unicorn

Äntligen kan jag spela!

Idag fick vi äntligen tillbaka vårt internet, yey!
Tyvärr så kommer jag inte hinna spela så mycket idag, men jag ska försöka hinna med att kasta upp ett inlägg om vad jag tycker om det vi fått se av de nya hemstallen lite senare! 
Det första jag gjorde när jag loggade in var att åka till gallerian och titta på de nya kläderna och utrustningen som kom i uppdateringen. Om de fortsätter göra så här fina saker så hoppas jag verkligen att vi får mer utrymme i garderoben snart för det är såååå mycket jag vill köpa men som jag låter bli just på grund av att jag inte har plats... Hur som helst, stövlarna och en tröja köpte jag.  Det är den här stilen på kläder jag vill se mer av! 
 
Sen skyndade jag mig till Spegelträsket för att leta efter Frida Frog, klart jag måste ha en groda även om jag inte använder husdjuren... Jag är en av många som hoppas på att vi ska kunna ha husdjuren lösa i hemstallet efter uppdateringen av dem! Hur mysigt liksom?
 
 
Vilken groda jag köpte? Jo så här var det: Alla var söta och jag kunde inte välja så jag köpte alla.
Jag var svag, döm mig inte! :P
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Jo, hade vart trevligt om djuren kunde vara lösa i stallet. Men det hade varit problematikst realistiskt sett ("men SSO är inte realistiiiiskt), eftersom om hundarna och vad det än nu är (stackars sälar, ska dom hasa på betonggolv??) ska springa runt kan ju hästarna bli stressade om en liten voffis kommer springade i 180 km/h mellan hovarna. Även den lugnaste hästen blir ju rädd av det.

2016-10-27 @ 19:05:30 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: