Gallant Unicorn

Det här är vad vi pillrat med

Med vi så menar jag jag och Fisky. Alltså Therese Fishgirl. Jag måste helt ärligt säga att jag älskar det, får man det utan att bli påhoppad? Tur att det här inte är den globala chatten ehe... I alla fall, kolla!
 
 
Dock så kommer det att bli svårare att spela in till serien, och videor över huvud taget, nu när SSO av någon anledning fått för sig att göra så att pilen från musen syns i spelet. Den försvinner när man håller ned vänster knapp på datormusen men sen ska man ju komma ihåg att göra det med. Och att filma scener där en karaktär sitter upp på sin häst är bara att glömma. Tidigare var det jättesmidigt att spela in eftersom det finns en funktion i Fraps där man kan välja att dölja muspekaren i videon. Men det spelar ingen roll om man har valt det alternativet nu. Muspekaren syns ändå. Snälla säg att det bara är en tillfällig grej? Tack så jättemycket SSO. Eller inte... En otroligt onödig ändring som jag kan tänka mig att alla som spelar in videor hatar. Hoppas ni tar åt er av den stormen av kritik ni lär få in och ändrar det igen för det kan vara er sämsta idé någonsin. 

Kommentarer
Postat av: Tova

nu blir janne arg :(
tycker inte heller om att de har ändrat det

2016-10-08 @ 13:03:50
Postat av: Esmeralda Silverforce

Tycker nog du är lite väl hård över det där med datormusen? Tror absolut inte att det är något de med flit gjort för att jävlas, utan de har ju bytt ut en massa drivrutiner med grafiken och då har det nog råkat bli så. Om man bara hojtar till om saken tror jag absolut de skulle kolla över det, eftersom de verkligen uppskattar allt content som communityt gör på alla olika sociala medier :P

Svar: De har ännu inte svarat på om det är meningen att det ska vara så eller om det blivit fel så än så länge så kommer jag störa mig på det. Om det blev fel och det var ett misstag så absolut, ibland blir det fel och om det visar sig att det var ett misstag så har jag inget att klaga på så länge de tar bort den igen. Men, om det är en sak som kommer att vara kvar i spelet så står jag fast vid att det var den sämsta ändringen någonsin. Det försvårar så otroligt mycket och jag hoppas verkligen att det bara är ett misstag...
ssohaley.blogg.se

2016-10-08 @ 14:38:18 - http://monokerus.se/
Postat av: Luna Friendstreet

Det här är ju så bra! Både du och Fisky är ju så himla duktiga! :D

2016-10-08 @ 14:46:31
Postat av: Matilda Southtree

Det är möjligt att det inte var meningen att göra så att muspekaren syns, det har ju blivit lite konstigt med spelet nu. Du skulle ju kunna testa med att stoppa ner muspekaren allra längst ned på skärmen, då syns den inte/endast som en enda liten svart pixel längst ned i kanten.

Svar: Det är mycket möjligt, men eftersom de inte svarat på om det var meningen eller inte så återstår det att se... Jag kan kasta över muspekaren på andra skärmen tex, men att filma när en karaktär sitter upp på en häst går inte längre utan att man får med sadelikonen...
ssohaley.blogg.se

2016-10-08 @ 15:32:17
Postat av: Anonym

Så jäkla bra Började gråta i slutet💜💖💖😭

2016-10-08 @ 16:10:31
Postat av: sara

Alltså WOW! Får rysningar och väldigt fuktiga ögon. Illustrationerna är verkligen grymma och tillförde väldigt mkt till serien :D Keep up with the good job! :D

2016-10-10 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: