Gallant Unicorn

Intervju med Lucy Starchild

Lucy Starchild
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Hmm, sedan hösten 2015 ungefär :D 

Är du StarRider?
Japp! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag är med i Royal FIghters och jag ingen tanke på att lämna ;) 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Jag tror jag hade valt en annan. Jag valde en vit med svart man, men isf hade jag nog valt en grå. :) 

Hur ofta och hur länge spelar du?
haha, ja du.. Kan bli uppåt 3 timmar på en dag, med event. 

Spelar du några andra spel?
Jag spelar Moviestarplanet :D 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Jag tror klubben är det viktigaste för mig. Dem betyder mycket för mig och gör min dag! <3 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Jag har 2 favorithästar, varav en har jag inte köpt.. XD Men aja, den första är min nya frieser RavenQueen. Den andra är en mörkbrun Morganhäst som ska heta AirDancer ( aka Aideen). 

Har du någon förebild i spelet?
Det är du (såklart :D), Nemo, Emelie Silverhaven & Sture :) 
 
Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Det beror på vad jag gör i spelet, levlar jag har jag musik från spotify eller lyssnar på ett levlingshäng av dig.
Men fotar jag eller hänger med klubben kan det va mysigt att lyssna på "hovljuden" från mina hästar. 

Vad för sorts dator spelar du på?
Jag spelar på en Mac. 
 
Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag läser din och Stures! jag rekommenderar verkligen båda ;) 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Jag vet faktiskt inte, men kanske Shettisar :D Vore himla gulligt att skritta runt på en sån. 
 
Ditt bästa minne i från spelet?
Tror det var då jag fick ett brev från Emlan om Royal Fighters! 
 
Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Asså, hästsamlare och den ganska seriösa tror jag. 
 
Hur kommer det sig att du började spela?
Alla i min klass spelade. Så jag vill inte sitta själv :D Och då ladda jag ner det. VIlket jag verkligen inte ångrar. 
 
Vart har du ditt hemstall?
Just nu har jag på Steves gård. Men planerar en flytt till Nhc eller Jorvikstallet :3 
 
Önskefunktion i spelet?
Jadu, hur mycket får jag skriva? haha. Nemen, nytt hemstall ofc. Men också kunna hänga pp kluboutfiten på ett speciellt ställe i hemstallet. Kunna tävla & köra dressyr :) 

Kommentarer
Postat av: Meja Crazyrock

Har du börjat jaga spökena Haley? Eller kan du göra en levlingshäng video fast spökletarhäng?

Svar: Jag har nog hittat de flesta redan tror jag :P
ssohaley.blogg.se

2016-10-21 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: