Gallant Unicorn

Jag ska inte skriva inlägg när jag är trött och irriterad

När jag skrev mitt senaste inlägg så var jag så less och frustrerad eftersom jag hade spenderat timmar med att redigera senaste avsnittet av Onyx. Det var inte själva redigeringen som jag var less på utan faktumet att jag fick kasta så många bra videoklipp bara för att det var ett litet pilkräk (yes, det är ett ord nu!) mitt i bilden. 
 Titta på den, blir man inte sååå arg? Eller, är det bara jag?
 
Var jag arg och frustrerad och skrev i stundens hetta? Ja.
Var jag orättvis mot SSO? Ja. förlåt SSO...
Snälla sätt mig inte på er svarta lista igen, jag vill ha svar på mina mail... Please?
(Ehe internskämt här haha... Vi lämnar det där!)
Jag hoppas verkligen att det här bara är en tillfällig grej för jag blir tokig på det!
 
Utöver att pilkräket fortfarande är kvar så verkar det mesta med grafiken ha löst sig. I alla fall för min del? 
Jag upplever fortfarande en FPS-drop där det är mycket som laddas in på samma gång, till exempel vid fälten med... Havre? Ehe pinsamt att jag är uppvuxen på en gård och inte vet haha! Där sjunker FPSen.
 
Däremot när jag står på ett ställe där det inte är så mycket action så har jag ganska stabil FPS, även om den är lägre än vad jag brukar ha... 
 
En sak som jag upptäckte när jag kutade runt var att min häst i princip har blivit odödlig?
Jag kunde skutta ned för stup utan att få farligt fall, jag vet inte om det beror på själva spelet eller om det är så att jag helt enkelt köpt en häst med superkrafter? 
 Här råkade jag dratta ned, och inte ett pip från hästen? Titta hon står ju till och med och sover haha!
 
Däremot så kan jag inte gå in i saker (träd, staket, stenar och så vidare) utan att min häst flyger upp i luften?
Hur går det för er? Fungerar spelet som det ska nu?
 

Kommentarer
Postat av: Amedo Misthaven

Mitt spel stängs ner då och då ;/

2016-10-08 @ 21:29:30
Postat av: anonym

Hej! Nån som har sc koden på 400sc? Snälla kan nån skriva den här då! :)

Svar: Den har tyvärr gått ut vad jag vet :(
ssohaley.blogg.se

2016-10-08 @ 21:45:15
Postat av: Emma Mousefall

Nepp! Funkar inte alls som det ska! Jag hör inget ljud överhuvudtaget när jag spelar SSO!

2016-10-09 @ 12:54:40
Postat av: Bambi Ponyforest

Nja, oklart. Har däremot mer fps än vad jag hade ons-fre, men det laggar fortfarande sönder, dvs hästen stannar och jag flyger lite här och var :/
Hoppas det löser sig helt snart!

2016-10-11 @ 07:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: