Gallant Unicorn

Som en liten resa över Jorvik

Jag tror att SSO har lite strul just nu, det verkar inte som att någon kan logga in och spela...
 
Där satt jag i godan ro och gjorde uppdrag med Mario på mitt andra konto när jag helt plötsligt blev utkastad. Blev lite smått bitter då jag hade gjort alla Marios dagliga och precis skulle lämna in dem när jag blev utloggad. Så himla surt när man måste göra om alla uppdragen, men aja, jag försökte logga in igen. Det gick inget vidare:
 
Jag reste runt där över Silverglade ett bra tag innan jag gav upp och stängde ned spelet...
Jag hade planerat att göra klart uppdragen som jag hade kvar på det kontot och sedan logga in och spela in ett levlingshäng innan vi ska ha event med klubben men jag får nog ge upp den tanken ehe...

Kommentarer
Postat av: Bernadette Nightknight

Hej Haley!
Läser din blogg varje dag och tycker att det är jätteroligt men, hur gör du för att ta en prt sc? Det fungerar inte för mig :(
Tacksam för svar
Mvh Bernadette

Svar: Jag tar mina bilder med ett program som heter Fraps :)
ssohaley.blogg.se

2016-11-02 @ 10:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: