Gallant Unicorn

De nya animationerna

Servern var uppe tidigt idag, yey! Jag loggade in så fort jag bara kunde för att utforska dessa nymodigheter...
Och wow, det var en riktigt stor omställning! Väldigt ovant än så länge, jag menar jag har spelat i fem år snart och jag är ju så van vid hur våra karaktärer rörde sig innan men jag tror det här kan bli bra!
 
En sak jag verkligen saknat tidigare är möjligheten att klappa sin häst, jag menar hur mysigt ser det inte ut?
Jag skulle vilja kunna klappa hästen från marken med, men det kanske kommer senare?
Nu springer man inte automatiskt utan när man sitter av sin häst så går karaktären, om man vill kuta runt så får man trycka på Shift. Känner att jag kommer misshandla ''W''-tangenten på mitt tangentbord ett tag för att försöka springa innan jag vant mig haha! Jag älskar att man inte längre slår ansiktet i mankammen på hästen när man galopperar nu, inget mer näsblod för våra stackars karaktärer! Jag gjorde en kort video innan:
 
Vad tycker ni? Blev de nya animationerna som du hoppats eller blev det en besvikelse?
Jag gillar det nya, jag är lite tveksam till vissa saker men jag tror det handlar om att jag inte vant mig än...

Kommentarer
Postat av: Alicia Kittenforce

Jag gillar dem nya animationerna meeen det ser ut som att man har blåst upp bröstet när man bara står och hmm det gillar jag inte så mycket, annars ser dem bra ut :D

2016-09-07 @ 18:27:30
Postat av: Anonym

Tycker inte om galoppen. Gubben ser bajsnödig ut. xD (Enligt mig.)

Svar: Det är väl inte så konstigt egentligen... Vi får ju massa fika men det finns inga toaletter? :O
ssohaley.blogg.se

2016-09-07 @ 19:25:06
Postat av: Stephanie Diamondfall

Tycker om allt förutom hur mycket man viftar på armarna när man galopperar och hur konstig man ser ut när man går och bara står stilla.

2016-09-07 @ 19:51:23 - http://landofstarstable.blogg.se
Postat av: Allison Underhurricane

Jag blev faktiskt ganska nöjd, men på den näst snabbaste gallopen sitter karaktären inte snyggt och när man står still eller hoppat av så ser det ut att man laggat fast eller ja men annårs gjode sso ett bra jobb :D

2016-09-07 @ 20:16:38
Postat av: Hanna Moosebell

jag är lite skeptiskt till när dom hoppar :( dom lutar sig bara fram och inte liksom, "upp och fram" xD låter knäppt men jag Ä L S K A R den korta galoppen *-* ser verkligen ut som på när man rider dressyr!!

2016-09-07 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: