Gallant Unicorn

Det blev en ridtur irl istället

Vaknade upp i morse med den underbara insikten att jag kunde andas genom näsan igen, hurra! 
Hade dock ingen större lust att spela då jag inte kände att jag hade något att göra inne i spelet direkt, så jag frågade min mamma om jag fick kidnappa hennes häst en stund och det fick jag så jag tog med mig vovven och åkte hem till min mamma. 
Pixelhästar i alla ära, men det är få saker i världen som slår det här:

En skrittur ute i skogen med en glad vovve som fick springa med. 
Jag kände mig relativt frisk från förkylningen när jag åkte iväg och jag mådde ännu bättre när jag kom hem. Den där ridturen tog nog död på det sista av förkylningen, att få komma ut i skogen på en häst borde vara en mänsklig rättighet! Jag är så tacksam över att jag har möjligheten att låna min mammas häst (som heter Kelly, uppfödd hos min mamma så har följt henne sen hon var helt nyfödd) då och då. Letandet efter en egen häst fortsätter, men jag har inte bråttom... Köper jag en häst så kommer ni bli spammade med hästbilder här ehe, hoppas ni inte har något emot riktiga hästar istället för pixelhästar ibland :)

Kommentarer
Postat av: Filipa Greencake

Det finns faktiskt nått som är bättre. Galopp på världens bästa islandshäst, t.ex.!!

2016-09-18 @ 21:07:32
Postat av: Emma Mousefall

Åhh, så du kan rida lite nu? Vad kul ❤️:) mår du bättre från PPP nu?

2016-09-19 @ 09:20:45
Postat av: Emma Mousefall

Åh vad kul! ❤️ Så du kan rida lite nu, bättre från PPP? 😂

Svar: Ja till och från :D Hoppas det håller i sig bara :P
ssohaley.blogg.se

2016-09-20 @ 08:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: