Gallant Unicorn

Det strular fortfarande

Jag är så less på att börja varje inlägg med att gnälla. Men jag kan inte blogga via datorn längre. Jag hade ju problem med det för några dagar sedan men sen verkade det ha löst sig. Nu får jag upp att jag inte har någon uppkoppling när jag ska posta inläggen igen... Så jag har flera inlägg som ligger som utkast, förbered er på att bli bombade med inlägg sen haha!  

Jaha, annars då?
Jag har levlat min nyaste häst lite, och även kärat ned mig i den gråa Frisiska Sporthästen av någon anledning. Varför vet jag inte ens, men varje gång jag sett någon springa förbi med den så har jag velat rusa iväg till New Hillcrest och köpa den på en gång. Men, någon måtta får det allt vara! En häst i taget...  

Efter att jag levlat klart för dagen så tog jag med Silenthill ut på de glömda hedarna och fotade lite. Satte även ihop en ny outfit, vad tycker ni?

Var nära på att rida över fåren på vägen med, inget trafikvett där inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: