Gallant Unicorn

En dålig dag som bara blir sämre

Ja jag vet att något är fel med den senaste intervjun, varför den ser ut så vet jag inte... Jag förhandsgranskar alla intervjuer innan jag laddar upp dem, så jag har ingen aning om varför den ser ut så... 

Den här dagen har varit en sån dag när allt gått fel, tänkte att lite event med klubben skulle få mig på bättre humör men då vägrar min datorumus fungera? Varför kan inte allt dåligt portionerad ut i små doser istället för att allt ska hända på samma gång? Nej jag menar inte att jag haft en dålig dag på grund av att min datormus inte fungerar, det är mycket just nu.... Igår hände något väldigt tragiskt och det är mycket sorg runt omkring mig just nu. Samtidigt har jag så förbannat ont i hela kroppen, det känns som om varenda led från nacken och nedåt är ur led och när jag har ont blir jag grinig... Så för tillfället så känner jag ingen motivation till att skriva långa inlägg här för jag har helt ärligt inget att skriva om just nu. Var inne och spelade in en video i dag på förmiddagen men utöver det har jag inte spelat. Jag vill inte sitta och gnälla så vi hörs helt enkelt när jag är på lite bättre humör, okej? ❤️



Kommentarer
Postat av: Rachel

Må bättre snart ❤️

2016-09-12 @ 19:58:10
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Finaste Janni du får ta och krya på dig ❤️ Har inte heller haft någon bra dag då man kommer hem och så får man så sjukt ont i magen och man mår illa, inte så kul. Försökte också äta mat men nej det sket sig också.. Men nej nu ska jag inte vara ledsen! Ta och krya på dig nu 💛

2016-09-12 @ 20:24:28
Postat av: Nadia

Kämpa på ❤️

2016-09-12 @ 22:04:00
Postat av: Riley

Åh mår också "dåligt". Är sjukt trött och musklerna i armarna orkar inte :( Bli frisk snart!

2016-09-13 @ 07:20:10
Postat av: Ashley

Krya finaste ❤️

2016-09-13 @ 13:08:16
Postat av: Anonym

Hoppes du mår bättre snart! <3

2016-09-13 @ 14:56:40 - http://charlottemasterwater.weebly.com
Postat av: Sigrid Winterdotter

Du, krya på dig! c:

2016-09-13 @ 20:01:18 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Amedea Misthaven

Krya💙✨

2016-09-13 @ 20:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: