Gallant Unicorn

Har ni fått nog av Lipizzarern än?

Det har inte jag, idag så satt jag och tittade på en dokumentär under tidens om jag åt frukost och jag tyckte att den var väldigt intressant så jag tänkte dela den här så ni kan titta med. Den är på engelska, men om du inte förstår riktigt allt så räcker det typ att bara titta på de vackra hästarna haha!
 
Det kändes lite coolt att man ser exakta platsen jag satt på när vi var och tittade på spanska ridskolan i Wien. Jag sparade min biljett därifrån såååå länge men till slut försvanna den, sad times...
 
Haha hur som helst, är du intresserad av rasen, fina hästar eller bara vill ha något att titta på så kan jag verkligen rekommendera den här dokumentären (jag älskar ju dokimentärer, och när de finns att se gratis på Youtube så blir jag lite extra lycklig!) :)
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Om du gillar dokumentärer kan jag tipsa om en vild häst och dens liv :) Om du vill ha tipset det vill säga!

Svar: Åh, ja jag älskar dokumentärer 😊
ssohaley.blogg.se

2016-09-23 @ 16:46:17 - http://jorvikelisa.blogg.se
Postat av: Astrid Diamondhill

Husur söt ar inte fölet i slutet?? Dog lite där ^_^<3

2016-09-24 @ 11:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: