Gallant Unicorn

Idag går allt långsamt

Jag vet inte vad det beror på men hela min dag har gått i slow motion.
Levlandet av min häst gick segt, jag spelade in ett levlingshäng men det gick inget vidare att göra tävlingarna för jag missade kontroller, failade, kraschade... Bläh. Att rendera videon tog tid, att ladda upp den tar evigheter. Allt går helt enkelt långsamt och det är lite så allt har varit de senaste veckorna, jag var jättesjuk och det känns som jag inte riktigt återhämtat mig? Jag är så förbannat less på att inte känna mig pigg! Det här gör att jag inte orkar vara social, jag orkar helt enkelt inte sitta på TeamSpeak och prata med mina vänner trots att det är bland det roligaste jag vet. Att spela är kul, så länge jag har något att göra i alla fall. Jag kan levla och tycka att det är jätteroligt, sen när jag levlat klart loggar jag ut. Jag har svinont i mina handleder. Det senaste året har jag fått mer och mer ont, det här är något som tyvärr drabbar många med PPP men jag har valt att inte skriva så mycket om det. Om jag inte nämner det så blir det mindre verkligt liksom. Men jag får ont av att sitta vid datorn och skriva/flytta datormusen. Om jag inte ens kan spela längre, vad ska jag då göra på dagarna? Skitsjukdom. Skitartrit.
(Om du inte förstår vad jag menar eller vill läsa mer så kan du klicka här.)
 
Jag vet att det blir mycket negativt och klagande, men just nu är inte allt så soligt hos mig.
 
 
Jag hoppas mina handleder beter sig så pass att jag kan hänga med klubben, vara med på event och så vidare.
Annars vet jag inte vad jag gör!
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Usch skitsjukdom var det verkligen! Man får ju bara sjukare och sjukare ju mer man gör något med sin sjukdom. Tillexempel om man är allergisk för damm och man är närmare damm så blir man ju bara allergiskare (om det ens är ett ord..) för det. Men, vi får hoppas på att det på något sätt ska bli bättre! Krya på dig vännen ❤️❤️

2016-09-02 @ 20:11:23
Postat av: Rachel

Krya 😘😘

Svar: Tack <3
ssohaley.blogg.se

2016-09-02 @ 22:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: