Gallant Unicorn

Intervju med Aleksandra Pinkgirl

Aleksandra Pinkgirl
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
i 3-4 år c: 
 
Är du StarRider?
japp lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
ja, glorious arrows 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
nej, jag gillar min c: 

Hur ofta och hur länge spelar du?
kanske 2-3 timmar beror på 

Spelar du några andra spel?
ja, sims 4 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
kompisar, hästarna och klubben 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
ja det är en islandshäst och den har färgen fux och den heter angelbeaty 

Har du någon förebild i spelet?
hmm ingen jag kommer på 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
kan bero på ibland har jag spotfiy o ibland musiken från spelet 

Vad för sorts dator spelar du på?
en sationär 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
jag läser din, emlan och kims och silverknights blogg, jag rekomenderar alla c: 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
vet inte 

Ditt bästa minne i från spelet?
när jag fick veta att min klubb ska ha en träff på lisse 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
kan vara den blyga men också den roliga haha c: 

Hur kommer det sig att du började spela?
min bror kim la ut ett videoklipp på spelet och jag tyckte det såg roligt ut så jag testade 

Vart har du ditt hemstall?
vingården 

Önskefunktion i spelet?
hmm nya stall men det kommer ju nu i slutet av 2016 c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: