Gallant Unicorn

Intervju med Amelia Mountainhaven

Amelia Mountainhaven
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan maj 2015 tror jag? 

Är du StarRider? 
Ja! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nej, Hahah inte vad jag kommer ihåg iaf. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Kanske en gång i månaden 1-3 h 😂 

Spelar du några andra spel? 
Ja, ibland growtopia, Guitar hero, Howrse och jaa.. 😈 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Vänner och hästarna! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Goldprincess, Morgan 😍😍 

Har du någon förebild i spelet? 
Courtney Silverhill! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Spelets ljud 🎉🎉 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En stationär Wiew Sonic eller något! 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Din, Rosé Shadowlees och Monokerus.se! 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Mustang eller lipzanner 👈🏻🐴 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag startade detta konto! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Den som slösar Star Coins! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag har ett annat konto, Felicia Eeningwright, så jag ville ha ett annat konto, så man kan säga att jag är Felicia Eveningwright (mitt huvudkonto) som bara skapat ett till konto! 

Vart har du ditt hemstall? 
I fortpinta ! 😂 

Önskefunktion i spelet? 
Vissla på sin häst och att ha hagar! 
Kramar från Amelia!

Kommentarer
Postat av: Felicia Eveningwright

Lite komiskt i efter hand HAHHAHAHA ville skriva igen (fast med mitt andra konto) så kmr typ inte ihåg nåt lol Cx

2016-12-12 @ 06:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: