Gallant Unicorn

Intervju med Fanni Dogforest

Fanni Dogforest
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
2 och ett halft år! 

Är du StarRider?
Japp hela livet ut! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Japp, jag är medlem i klubben clayfeathers. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Kanske men jag har perioder när jag gillar min start häst och när jag hatar den. 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Brukar vara olika ibland 10 min till 10 timmar! 

Spelar du några andra spel?
Sims 4 och minecraft. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Mina vänner och klubben. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Jag har två min mörkbruna morgan häst dragonmagic och min brunvita paint horse emeraldfigher! 

Har du någon förebild i spelet?
Nää inte vad jag kommer på. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Jag lyssnar på musik om jag inte springer champ 

Vad för sorts dator spelar du på?
Någon windows laptop som är väldigt bra laggar lite då och då. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag läser denna och esmes ibland. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Shettisar dom är så söta. 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag gick med i Clayfeathers och alla gånger jag träffat mina närmsta vänner i spelet. 

Hur är du som person i spelet?Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Vet inte vad jag r det har aldrig kommit fram haha. 
 
Hur kommer det sig att du började spela?
Min kompis började spela i början av 2014 sen testade jag och det verkade roligt! 

Vart har du ditt hemstall?
Valedale 

Önskefunktion i spelet?
Att man ska kunna springa med hästen när man leder den eller att man kan välja att gå med karaktären och välja vinkel att gå i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: