Gallant Unicorn

Intervju med Sally Lowroad

Sally lowroad
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan maj 2015 så Sally är inte gammal inte 

Är du StarRider?
Yep förnyar på varje halvår 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Är med i FIRE ponis. Älskar den klubben!!! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej absolut inte älskar min jätte jätte mycket 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Varje dag typ 2-3 h beror på lite 

Spelar du några andra spel? 
Ner inte nu längre spelade minecraft men nu bara sso 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Vänner klubb och hästarna 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min quarter midnightcloud den svarta. Fast älskar alla mina hästar med rider på den mest

Har du någon förebild i spelet? 
Aa dig haha <3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Båda två 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En jätte dålig typ 7 år gammal dator. Den är jätte laggig 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Läser typ bara din blogg 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Fallabella
 
Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag köpte min första häst som var en ponny som heter hotice 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Stöttaren skulle jag säga xD alltså hjälper till ger pepptalks osv 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Genom vänner 

Vart har du ditt hemstall? 
I valedale 

Önskefunktion i spelet? 
Dölja spelare knapp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: