Gallant Unicorn

Intervju med Tyra Yellowgirl

Tyra Yellowgirl
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Svar: Tror 2013 eller 2014, vet inte riktigt cx 
 
Är du starrider?
Svar: Ja, lifetime :DD 

Är du medlem i en klubb, isåfall vilken?
Svar: Underbara Misty Tails! <3 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Svar: Nej! Älskar min mörkbruna lilla pålle c: 

Hur ofta spelar du?
Svar: Kan vara allt från 1-4 timmar xD 

Spelar du några andra spel?
Svar: Spelar Minecraft och ska nog köpa The Sims 4 :) 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Svar: Mina vänner och klubben <3 

Har du nån favorithäst, vad heter den, vilken ras är den?
Svar: Min skimmel Quarter Skydream a.k.a Sky <3 

Har du nån förebild i spelet?
Svar: Nemo, Esme och du Haley <33 

Har du ljudet på från spelet när du spelar eller lyssnar du på musik?
Svar: Både och, oftast lyssnar jag på Levlingshängen xD 

Vad för sorts dator spelar du på?
Svar: En Lenovo laptop, vill dock ha en ny :/ 

Läser du några bloggar om spelet, i så fall kan du rekommendera någon?
Svar: Din, Esmes och Stures ;D 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Svar: Är ganska nöjd med de vi har, men skulle gärna ha Mustang :D 

Ditt bästa minne från spelet:
Då jag gick med i Misty Tails <3 

Hur är du som person i spelet, klubbens clown, hästsamlare osv.?
Svar: Hästsamlare och klubbens clown ;D 

Hur kommer det sig att du började spela?
Svar: Jag spelade ett häst & ponny spel, men det chrashade hela tiden, så jag ville spela nåt nytt, jag och pappa googlade på hästspel och då kom Starstable upp, så jag gjorde mitt konto :DD 

Vart har du ditt hemstall?
Svar: Har typ sommarstall i Valedale :) 

Önskefunktion i spelet?
Svar: Att kunna sätta på ett täcke på hästarna :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: