Gallant Unicorn

Jag har inte lämnat er

Ville bara kika in här och säga hej, jag har inte bara slutat blogga. Skulle jag tröttna så hade jag i alla fall sagt hej då innan. Jag har en Sture (Evelina Silverknight) på besök hemma hos mig och vi har spelat in en hel del till Onyx ihop. Så så fort jag tagit en liten tupplur så ska jag laga middag och sedan ska det redigeras massor. Satsar på att få upp avsnittet inom de närmaste dagarna! 
Anledningen till att jag ska sova mitt på dagen är att jag inte kunde sova i natt och sen så hade jag frisörtid i morse så det blev en timmes sömn och det är inte kul att försöka göra en serie när hjärnan är mos haha! 
Jag hoppas att allt är jättebra med er och att ni haft en bra dag ❤️

Kommentarer
Postat av: Hanna

Onyyyyyx :D

2016-09-26 @ 14:13:15
Postat av: Sigrid Winterdotter

Onyx är beroendeframkallande ;-;

2016-09-26 @ 17:41:26 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Amelie Dawnside

HHAHAHAHAHAH blir så ful i skratt när folk säger när min hjärna är mos HAHAHHA <3 du gjorde min dag ;P

2016-09-26 @ 18:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: