Gallant Unicorn

Jag köpte en liten häst...

Klart jag inte kunde låta bli att köpa häst, det enda jag inte gillar med den är att halsen ser lite skum ut i till exempel den snabbaste galoppen. Och att den himlar med ögonen, vad är grejen med det? Haha hur som helst, utöver de sakerna så gillar jag den verkligen! Jag köpte den gråa, men den svarta känns lite lockande med? Aja, en häst i taget! Så här ser min Silvercrescent ut:
 
Jag spelade in en video när jag köpte den med,
så om du inte köpt någon än och är nyfiken på hur de rör sig så kan du se det här:
 
 
Jag hoppas lite på att det ska komma en brun Lipizzaner i framtiden med.
Hade det kommit en med en snygg brun färg så hade jag köpt den direkt! Vad tyckte du om de nya hästarna?

Kommentarer
Postat av: Daniela Silvergarden

Spanska ridskolan har en brun häst i stallet som maskot :)

2016-09-21 @ 18:30:21
Postat av: Riley

Tycker de är jättefina men finns ju vissa ändringar somsagt!

2016-09-22 @ 07:25:20
Postat av: Sigrid Winterdotter

Jao, alla hästar himlar med ögonen...

2016-09-22 @ 14:26:38 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: