Gallant Unicorn

Min häst ❤ Starstable = sant?

Starstable verkar samarbeta en hel del med tidningen Min Häst, kul! Två saker som jag verkigen gillar, SSO och Min Häst som jag läst sen jag var riktigt liten (tror inte att jag någonsin kommer växa ifrån den tidningen!). Hur som helst, idag fick jag hem det senaste numret och i det fanns inte bara en kod för en fin outfit utan även en kort artikel som innehöll en hel del spännande saker om saker som kommer till spelet!
 
Det här numret kommer inte ut i butikerna förrän i början på nästa vecka,
så om du inte prenumererar eller planerar att köpa tidningen så kan du läsa vad som står här:
 
Alltså, ser ni? De nya stallen verkar komma i höst redan! Okej hösten är ganska lång, men jag kan vänta. Om det nu blir så fantastiskt som de skriver så kanske det är värt att vänta lite? Och uppdrag med Eremiten, min favorit ju!
Spännande! Och Lipizzanern, den kommer jag skriva ett separat inlägg om senare tänkte jag...
 
Och så här ser utrustningen man fick i tidningen ut:
 Ett träns, en sadel, ett schabrak och benlindor!
 
 I början av juni så fick vi en outfit till vår karaktär från tidningen, så här ser den ut:
 En jacka, en kjol och ett par boots!
 
Outfiten till karaktären passade ju jättefint ihop med det som vi fick till hästen nu, inte riktigt min stil (Ni vet ju vad jag tycker om färger och mönster haha) men jag tycker att outfiten är riktigt söt ändå!
 
(Som ni ser på bilderna från tidningen så är koden unik för varje tidning,
det är alltså inte en kod som jag kan dela med mig av för den fungerar bara en gång...)
 
Vill du låna bilderna till din egen blogg eller liknande? Bara låna på, du behöver inte fråga mig om lov.
Jag blir ju lite glad om du skriver att du lånat dem från mig men jag kan ju inte tvinga någon :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Hm inte fått min tidning ännu, och så sant! Man kan aldrig bli trött på min häst haha.

2016-09-16 @ 14:15:41
Postat av: Rose Shadowlee

Hej!
Får jag ta bilden på tidningen där det stor om det planerade uppdateringarna? Jag kommer givetvis hänvisa till din blogg. :)

Svar: Ja låna på du 😊
ssohaley.blogg.se

2016-09-16 @ 21:09:24 - http://roseshadowlee.blogg.se
Postat av: Riley Candlestar

Jag lånar en utav bilderna och kommer självklart länka till din blogg :)

2016-09-17 @ 09:10:48 - http://Hiwana.blogg.se
Postat av: Cynthia Winterborn

Kul dress, men bara dumt, om man inte köpte den första koden. XD Jag ska hålla öppen mina ögon ^^ Tack för! /Cyndi

2016-09-17 @ 12:17:48 - http://winterborn.blogg.se/
Postat av: lena lightningstreeet

kan vi få koden :)

Svar: Koden var unik för varje tidning :)
ssohaley.blogg.se

2016-10-20 @ 07:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: