Gallant Unicorn

Nu bor vi i Fort Pinta!

Näst sista veckan som vi i Sneaky Dragons flyttar runt, den här veckan bor vi i Fort Pinta!
Jag gillar ju att ha mitt hemstall där eftersom jag tycker att det är det stallet som ligger bäst placerat när det kommer till att kunna ta sig runt om i Jorvik. Man har nära till färjorna, man kan använda transporterna i hela Silvergladedelen och så är det nära till bussen så att man kan åka till gallerian.
 
Jag och Sture gjorde matchande outfits, outfiten skulle vara marininspirerad...
 
Vi lämnade Firgrove bakom oss och red i vanlig ordning på ett töntled (typ) mot Fort Pinta. 
Eller ja, inte jag och Sture (ni får faktiskt stå ut med att jag kallar Evelina Silverknight för Sture, det är så naturligt för mig att göra det så det kommer liksom automatiskt. Det roliga är att jag kallar henne Sture irl med, hon är fortfarande hemma hos mig men i skrivande stund så ligger hon och sussar sött.) för vi stod utplacerade längs vägen och ställde kluriga frågor om just Fort Pinta. Jag missar ofta att ta bilder under själva eventen eftersom jag för det mesta har mycket att fokusera på, men några bilder blev det i alla fall! Helt i utan ordning på bilderna dock ehe...
 
 När vi bytt hemstall så var det dags för en utställning där den bästa marina outfiten skulle utses.
 
Jag tror minsann att fröken Monique försökte fjäska till sig lite extrapoäng genom att visa upp sina cirkuskonster ^^ Men det funkade inte den här gången, vinnaren utsågs genom en omröstning och vinnaren blev Therese Fishgirl! tyvärr så fick jag ingen bild på enbart henne, men hon var jättefin!
 
Och där slutade gårdagens event, det ska bli kul att se vad vi ska hitta på ikväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Snakea Dragons!

Svar: haha wooops, pinsamt när mother of dragons sitter bredvid och ser vad jag skrivit....
ssohaley.blogg.se

2016-09-27 @ 15:23:03 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Sigrid Winterdotter

Hihi, du får skaffa korrekturläsare!

Svar: Haha Sture får vara det åt mig :P
ssohaley.blogg.se

2016-09-27 @ 16:42:21 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Hazel Oaklord

Men gud, vilken idé att byta hemstall varje vecka! Var bor du helst annars när du inte flyttar runt?

Svar: Vi har en månad nu när alla i klubben testar på att flytta runt :) Jag trivs allra bäst i Fort Pinta så där bor jag för det mesta :D
ssohaley.blogg.se

2016-09-28 @ 17:53:49
Postat av: Amaranta pinklee

hej Hailey! kan man bara ansöka till sneaky dragons under nåt speciellt tillfälle?skulle vilja söka till klubben nämligen.

2016-11-08 @ 17:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: