Gallant Unicorn

Onsdag igen, spännande!

Vad ska vi hoppas på idag då? För min del står ett uppdaterat hemstall allra högst upp på uppdateringsönskelistan. Men jag kan tänka mig att det kanske dröjer lite till? Jag kan vänta, ta er tid SSO.
Men om ni inte gör hemstallet exakt så som jag har det så kommer jag att gnälla. Mycket! Ehe.
Haha näe jag tror att det kommer bli awesome, vad som helst är en förbättring tycker jag...
 
Det känns som att det borde var dags att fira spelets femårsdag snart? Det borde bli ett födelsedagsfirande antingen idag eller nästa vecka, det ska bli så kul att se vad de hittat på den här gången!
 
Vad mer då? Jag har faktiskt inte loggat in i spelet sedan i måndags. Hela gårdagen gick åt till att spela redigera avsnitt 30 (!) av Onyx. Eller, själva redigeringen tog inte så lång tid. Det var mer det här med att hitta musik och ljudeffekter och sen passa in dem på rätt ställe som tog tid. Sture var jättegullig och hjälpte till, utan henne hade det tagit mycket längre tid! Idag börjar jag dagen med ett besök hos dermatologen (hudläkaren) och jag hoppas de inte håller kvar mig allt för länge. Kommer ju vara så nyfiken på vad uppdateringen innehåller haha! Vad det än blir så känner jag att jag behöver spela mer och mysa med min nya (okej en vecka gamla) häst.
Jag har knappt hunnit rida på stackars Silvercrescent än!
Han är nog en av mina nya favoriter i stallet så jag har inget emot att dra ut på levlandet lite!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Eveningsmith

Ojj vad snabba de va idag man kan redan komma in

Svar: Woho :D
ssohaley.blogg.se

2016-09-28 @ 12:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: