Gallant Unicorn

Så många uppdrag...

Som vanligt glömmer jag bort Vanessa till och från... Stackaren!
Jag började med att levla hennes lilla ponny lite, det funkar inte att spela in en serie med en låglevlad ponny haha!
 
Vanessa närmar sig level 17, det är ju helt sjukt hur fort det har gått med tanke på att jag bara gjort uppdrag då och då och haft kontot sedan i början av året...
 
Råkade ut för en lite skum sak, vart jag än red så upptäckte jag platsen för första gången?
 
 Jag red alltså dit på en Welshponny, för att kunna köpa dem måste man ju ha ett visst rykte med Eremiten. Ändå så upptäckte jag platsen för första gången idag? Lite kul ändå! Samma sak hände i Fort Pinta och Moorland, men det hann jag inte ta bild på...
 
 
Den här gubben var allt i största laget för lilla ponnyn, men det gick bra ändå! 
 

Kommentarer
Postat av: April Beedew

Det har vart en bugg så att alla områden som man besökte för första gången kom aldrig upp. Man kunde inte ta transport dit osv. men nu har de fixat buggen haha.

2016-09-01 @ 20:09:04
Postat av: Maja

Hände mig också idag på flera platser trots att jag upptäckt dem tidigare :O
Älskar din Youtube-kanal btw! :)

Svar: Kul att höra :)
ssohaley.blogg.se

2016-09-01 @ 23:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: