Gallant Unicorn

Att välja namn till sin nya häst...

Är det bara jag som kan stå och leta efter ett bra namn i evigheter?
Jag vill ju ha ett namn som ser bra ut, som jag inte redan gett en av mina andra hästar och som inte betyder typ ''valptårta''... Ett smidigt sätt är ju att gå till notarien och kolla namnen, eller så går man till en häst som är till salu och klickar runt bland namnen. Eftersom jag är sjukt klantig så har det hänt att jag både råkat byta namn på en häst och råkat köpa en häst när jag skulle kolla om jag kunde hitta ett bra namn till min tilltänkta nya häst...
Så, sedan hemsidan ändrades om så att man kan skapa sin karaktär redan på hemsidan och då även välja namn på sin häst så använder jag mig av den funktionen. Det är smidigt när man inte kan/vill logga in i spelet med! Nu har jag suttit där och bläddrat en stund och jag tror jag kommit fram till vad min Haflinger ska heta!
 (Nej den ska inte heta Farlady haha)
Vill du vara förberedd när du ska köpa din nästa häst så kan jag verkligen rekommendera att göra på det här sättet, du riskerar inte att göra av med Starcoins och du blir inte distraherad av allt runtomkring i spelet. (Man behöver inte registrera sig på något sätt utan man kan bara klicka där man väljer namn så kan du bläddra runt bland de valbara namnen). Nu är jag så himla taggad på att köpa en Haflinger! Hoppas servern öppnar snart :D

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Vet att det var ett tag sen du skrev det här men man kan gå in på Jorvikipedia för att hitta namn :)

2017-11-01 @ 16:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: