Gallant Unicorn

Jag är fortfarande sjuk...

Anledningen till att det ekat tomt här är att jag fortfarande är väldigt förkyld... Om det inte är bättre i morgon så får jag helt enkelt inse att det inte är någon vanlig förkylning jag dragit på mig och masa mig ned till vårdcentralen för jag orkar inte med det här mer...
 
Just nu så orkar jag liksom inte ens sitta och spela mer än några minuter innan jag känner mig helt slut i kroppen. Av att sitta vid datorn! Då ska vi inte ens tala om hur jag jämrade mig som en gammal tant när jag skulle gå från duschen till mitt sovrum på övervåningen haha! 
 
Jag tycker inte det känns så meningsfullt att uppdatera en gång om dagen och meddela er om att jag fortfarande är sjuk och inte orkar spela, men som sagt, är det inte bättre i morgon så ska jag söka vård och då får jag förhoppningsvis hjälp med att bli av med den här basilusken...
 
 
Bild från tidigare idag när jag fick för mig att trotsa tröttheten och leta guldägg i Dinodalen.
Det slutade med att jag red vilse. I Dinodalen. Jag skämdes och loggade ut haha!

Kommentarer
Postat av: Kendra Hawkson

Usch vad tråkigt :( Hoppas skiten släpper snart!

2017-04-18 @ 11:41:57
Postat av: Signe Swordstar

Du får krya på dig!
Jag rider aldrig i Dinodalen, rider bara vilse så känn dig inte ensam ;)

2017-04-18 @ 12:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: