Gallant Unicorn

Grattis till oss!

Det här datumet för fyra år sedan skapade Evelina Silverknight en ny klubb.
Några dagar senare gick jag med i hennes nya klubb, och nu fyra år senare är jag kvar där.
Jag har haft så mycket roligt med den här klubben, vi har skrattat, hittat på bus och upptäckt nya saker i spelet tillsammans. Jag (som för övrigt inte är en speciellt social människa) har hittat människor som jag vill spendera tid med. Som jag saknar när jag inte haft kontakt med dem på ett tag, riktiga vänner för livet!
Klubben är Sneaky Dragons och idag fyller klubben hela fyra år!
Grattis till oss, tack för att ni andra står ut med mig haha!
(Bild från gårdagen då vi planerade vårt födelsedagsfirande! Annie kunde tyvärr inte vara med...)
 

Kommentarer
Postat av: Sienna Orangenest

Grattis!!

2017-08-09 @ 19:34:41
Postat av: judith

grattis Sneaky dragons

2017-08-09 @ 20:27:48
Postat av: Ebba Highland

Grattis till er!!! 4 år det är en helt sjukt lång tid! Jag är imponerad att ni lyckats hålla en klubb aktiv så länge och att ni har en så fin gemenskap men så vet jag också att ni har den bästa styrelsen man kan tänka sig och massa fina medlemmar! Har haft många vänner som har varit med i Sneaky dragons (känns som att ni är väldigt trevliga och snälla) och varit ett stort fan av eran klubb! Ni är bäst alla fina drakar och grattis till dig Janni och hela ledningen till att hållt en klubb aktiv i 4 år, jag är så glad att ni finns! Bästa drakar💛🐉 Sen har jag en fråga också, var det så att det annonserades om klubben i globala chatten när den var ny? Har något minne att jag har läst det men kan vara helt fel☺️ Grattis💛

2017-08-10 @ 07:52:58
Postat av: Eva Bunnyland

Grattis i efterskott! <3 Har nyss upplöst min klubb, både min klubbledare och en ridlärare lämnade och vi var små redan innan och så blev vi ännu mindre och ingen vill bli ledare då typ, + kände jag att jag inte hade tid med event/leta medlemmar... :(

2017-08-12 @ 18:17:39 - http://ssoeva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: