Gallant Unicorn

Jag är här bara lite borta...

Uppdateringen här har inte varit den bästa, det beror till 90% på att jag haft extrem huvudvärk och suttit ytterst lite vid datorn. Resterande 10% är att jag inte haft så mycket att göra i spelet när jag väl spelat haha!
Men, idag så var det ju uppdatering (onsdagar är sedan jag började spela min favoritdag i veckan!) och den ville jag så klart kolla in! Jag hoppades faktiskt på nya hästar idag, men jag blev ändå riktigt glad när jag såg att det var uppdrag i dagens uppdatering! Trodde det skulle vara ett sånt där litet pluttuppdrag så jag blev lite förvånad över att det var så pass långt och spännande! Jag tyckte i alla fall att det var spännande, folket på Instagram verkar inte hålla med för de är arga. Vad det ens är de är arga på den här gången orkade jag inte läsa om... Jag var i alla fall glad och satt och bara chillspelade. (På tal om CHILL btw, hoppas vi får göra mer spionsaker snart!).
 
Hur coolt var inte det här då?
 
Jag gillade som sagt uppdateringen, dock så hoppas jag fortfarande på en större och förbättrad garderob...
Men har det inte kommit väldigt lite kläder och utrustning på senaste tiden? Ett tag kändes det som att de bara tryckte in saker man kunde köpa i varje uppdatering och nu... Jag vet inte, på ett sätt är det väl lika bra att det inte kommer så mycket saker som jag vill köpa just nu, min garderob är så himla proppfull ^^
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Förstår absolut att du har varit lite frånvarande på bloggen och det är helt okej, du får ta det lugnt tills du mår bättre (vilket jag hoppas blir snart😘) och så är det ju svårt att blogga om det inte händer så mycket speciellt, jag har blivit så förvirrad och glömt bort att uppdateringen är på onsdagar (antar att voltige har fått ta över onsdagarna😅🦄) så har inte ens kollat dem idag🙄 Ska göra det nu men det verkar spännande, dock blir jag inte starrider så jag kan göra veckorna nu i veckan men kul att se vad som händer👌🏽 Hoppas att du får börja må bättre nu och att det blir bra med huvudet så du slipper den hemska huvudvärken, glöm aldrig bort att du är bäst!❤️😘

2017-08-30 @ 23:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: