Gallant Unicorn

Jaha ja?

Jag tyckte att nyanserna i de nya kläderna från värdekoden (se föregående inlägg) och kläderna vi fick från tidningen Min Häst för ett tag sedan var otroligt lika. Det finns en anledning till det...
Skorna som kommer från tidningen (det var seperata koder för varje tidning,
man var alltså tvungen att köpa en tidning för att få koden...).
 
Och kläderna som vi fick värdekoden till idag:
(Handskarna har i och för sig inte samma färg men de verkar ändå tillhöra setet...)
 
Lite märkligt ändå att de valt att släppa delar från ett set via en värdekod för att fira sin 300:e uppdatering istället för att fortsätta ge ut setet via värdekoder från Min Häst då vi fick första delarna av setet från tidningen?
Här är delarna ur samma set som vi kunde få genom att köpa tidningen (det var två olika nummer av tidningen).
 
Kom att tänka på en sadel med samma röd/rosa/bruna nyans, kunde inte komma på vilken form sadeln hade så letade igenom alla mina sadlar tills jag hamnade på fliken där jag har westernsadlar och träns utan nosgrimma.
Den har ett liknande namn, men det står inte att det är en gåva från Min Häst.... Hrm?
 
Tränset till setet har inte samma nyans utan är mer i samma nyans som de ljusare delarna av sadeln...
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter - winterdotters.blogg.se

Jag undrar vad det står på engelska?

2017-08-03 @ 12:31:06 - http://winterdotters.blogg.se/
Postat av: Renee E

Hej Haley!
Jag har fångat lite foton på en tjej på Marshmallow Clouds som låtsades vara du. Vill du ha de bilderna eller räcker det att jag skickar in till supporten?
Med vänlig hälsning/ Renee

2017-08-03 @ 13:26:12
Postat av: Ebba Highland

Jag älskar dig, du är BÄST i hela världen!❤️😘

2017-08-03 @ 21:19:47
Postat av: Cecilia Gladefield

Jaha, då förstår jag xD haha Tyckte det var jätteskumt. Mysteriet löst ;)

2017-08-04 @ 07:56:39 - http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Jasmine

Hej Haley jag undrar vart man hittar sådana här byxor där det är strumpor som är rutiga någonstans!♥♥ Love you Haley ♥♥♥♥☻☻

2017-08-14 @ 18:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: