Gallant Unicorn

Kvällslevling

Det känns som att jag bara levlar när jag spelar in videor nu för tiden, jag gillar att spela in videor det är inte det... Men, jag har saknat att bara sitta och levla i lugn och ro och titta på film på andra skärmen.
Så, ikväll så tog jag med Silverbird på en levlingsrunda!
 
Kändes lite skumt att skutta runt och hoppa med en dressyrsadel, men den är ju så snygg!
 
 
Silverbird kom hela vägen upp i level 14, så jag tänkte passa på att dra igenom några banor i morgon innan jag åker till stallet. Regnet öser ned här så jag klädde på min riktiga ponny ett regntäcke innan jag åkte från stallet idag. Det är inte ens sommarvärme längre, idag hade det likaväl kunnat vara oktober, så kallt var det ute! Hur som helst så måste jag ju åka och ta av henne täcket i morgon på förmiddagen så hon slipper ha det på sig om det mot förmodan får för sig att bli varmt ute igen... Just nu skulle jag faktiskt föredra om det var höst istället, det är antingen väldigt kvavt med stillastående luft eller så är det svinkallt haha! 
 
Titta vad anklagande hon tittar efter mig när jag lämnade henne i hagen, hon har verkligen ingen päls alls och jag ville inte låta henne stå inne över natten när det faktiskt ''bara'' regnade så det fick bli regntäcke...
 
Kunde så klart inte låta bli att gå tillbaka och ge henne den sista morotsbiten jag hade i fickan,
den här damen vet precis hur hon ska göra för att spela på mitt samvete haha!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Haha åh så söt Dixie, och mysigt med lite kvällslevling❤️

2017-08-04 @ 08:00:21
Postat av: Alva Lionrock

Sååååå sööööt<3

2017-08-04 @ 08:21:27
Postat av: Luna Friendstreet

Hon är så söt, din ponny! Den färgen alltså 😍

2017-08-04 @ 10:36:18
Postat av: Ellie Westyard

Har du märkt att när man rider till urträdet på Sydhoven så blir det plötsligt natt?

2017-08-06 @ 13:31:38
Postat av: Alina Whalestorm

Så fin häst du har!

2017-08-07 @ 09:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: