Gallant Unicorn

Sasha köpte en häst till mig

För ett tag sedan gjorde jag och Sasha (Duskgirl) en video där vi loggade in på varandras konton och köpte en häst. Nu så kände vi att det var dags för en till sådan video och det här är hästen Sasha köpte till mig:
 
Hon döpte honom till SapphireRain vilket jag tycker är jättefint!
Jag har suktat efter den här hästen ett bra tag så jag blev glad när jag såg att det var just den hon köpt, vi gav varandra en lista med hästar vi ville ha och vi lyckades välja samma häst... Igen!
Haha nästa gång får vi se till att inte ha samma hästar på våra listor tror jag ehe!
 

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Hahah ja, jag såg videon! Visst var det så att ni tog samma förra gången ni skulle köpa åt varandra också? x)

2017-08-14 @ 18:50:02 - http://ssoeva.blogg.se
Postat av: Ebba Highland

Haha men åh, ni tänker för lika. Haha gör så nästa gång, såå fin häst!!😻 Älskar dig Janni, saknar att prata med dig❤️❤️

2017-08-14 @ 19:30:51
Postat av: Alicia Macdew

Åh herrugud vad fin bilden du lade in var!

2017-08-15 @ 06:49:38
Postat av: Sigrid Winterdotter

Vad gör du när du levlat klart alla hästar?

2017-08-16 @ 10:55:29 - http://winterdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: