Gallant Unicorn

En rävpuss!

Jag sprang på Fisky inne i spelet på förmiddagen, hon har redan passat på att skaffa sig en liten rävling (haha jag vet inte varför men min kompis kallade rävar för rävlingar när vi var små och det fastnade!),
det verkar som att min lilla räv blev lite förälskad! Jag har till 90% bestämt mig för att köpa en räv nu. Eller ja, det är ju Starcoinsen jag köper, men räven kommer ju hur som helst att bli min. Det enda jag är lite ledsen över är att jag inte kommer kunna ha båda mina rävar ute på en gång. Hur gulligt hade det inte varit att ha båda rävarna springandes bredvid så de kan busa ihop när man stannar? 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vill också ha den gråa räven. Men får inte köpa sc eller mamma vill inte köpa och jag kan ju önska det till jul men hon säger att hon inte kommer att lägga mer pengar på spelet:/ har aldrig köpt sc

2017-12-19 @ 21:04:45 - http://ssohaley.blogg.se
Postat av: Ebba Highland

Asså så sjukt söta😻😻😻

2017-12-19 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: