Gallant Unicorn

Ett julklappstips till din SSO-spelande kompis, eller kanske dig själv?

Jag fick en så fin mössa av Ivy Ironlord i julklapp!
Den här mössan tittade jag faktiskt på redan samma dag som SSO gick ut med kollektionen som de gjort i sammarbete med Hööks. Då tänkte jag att det var så typiskt att jag hade en mössa som är i det närmaste identisk med den som de säljer, ja förutom just loggan då, och att det kändes onödigt att köpa en mössa som var så lik den jag redan äger. Och så får jag just den mössan av Ivy! Just Ivy är en liten filur och jag är inte helt säker på om det var sarkastiskt menat eller inte, men jag kommer i alla fall att bära min SSO-mössa med stolthet!
Den är så fin och välgjord, mjuk och varm! Så att köpa den i julklapp till en kompis som spelar SSO eller kanske till dig själv (det är okej att köpa julklappar till sig själv haha!) är ett tips från mig!
 
Tar så sällan bilder på mig själv, men var ju tvungen att fota min mysiga mössa!
Tyckte att det var passande med ett rävfilter just idag ^^
 

Kommentarer
Postat av: Denise Dolphinblanket

Guuud vad snygg mössa! Älskar när det är pälsbollar på (Helst fejk päls då...) Älskar och mörk blå och alla sorters blå men så snygg!!

Dock så blir det nog ingen sån för mig:/

Kram bästa du:)

2017-12-19 @ 20:44:55
Postat av: Sigrid Bunnyroad

Hej! Jag undrar om du vêr var dagens(20) lucka i sso-julkalendern är? Själv hittar jag den inte:/

Svar: Den sitter på ljuslyktan ovanför tjejen i grön tröja :)
ssohaley.blogg.se

2017-12-20 @ 08:16:34
Postat av: dasha coldhalD

Nawwww så gullig du är *^* det är första gången jag ser dig men du är sååå himla söt *^*
jag köpte mössan till mig själv! jag var bara tvungen till att ha den ehe, inte som julklapp bara som en liten grej man köper till sig själv ^^

Svar: Haha åh, tack :)
ssohaley.blogg.se

2017-12-20 @ 15:02:27
Postat av: Alice Emeraldrain

Vad fin du är💗

Svar: Tack :)
ssohaley.blogg.se

2017-12-20 @ 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: