Gallant Unicorn

Jag behöver Starcoins och jag vill ha en räv, men...

Star Stable laddade upp det här för en stund sedan:
 
 Jag är lite kluven nu.
Jag behöver faktiskt Starcoins (ja, jag menar behöver. Inte att jag vill ha. Det går åt Starcoins när man driver en Youtubekanal haha!) och jag vill väldigt gärna ha den där gråa räven.
 
Men jag vet inte, det skulle kännas lite snopet om de gör så att man kan köpa just den räven i morgon efter uppdateringen. För även om jag behöver köpa Starcoins så har jag inte bestämt mig för om jag behöver köpa 5000 (vilket är den minsta summan man måste köpa för att få räven) eller om det faktiskt räcker med en mindre summa. Än så länge har jag inte sett en enda person som skrivit något positivt om det här erbjudandet, de är arga och anklagar Star Stable för att vara giriga och ja... Alltså det är ju en hel del pengar det handlar om MEN man köper ju Starcoins och får räven på köpet. Det hade varit en annan sak om de skrivit att man kunde köpa räven för 499 kronor. Tycker jag i alla fall, och att köpa Starcoins är ju valfritt trots allt. Och nu har de gjort så att man får köpa Starcoins om man vill ha räven. Jag kommer vänta tills i morgon och se om det kommer gå att köpa räven i spelet först, om inte så köper jag 5000 Starcoins och får räven på så sätt.
För jag vill ha den och ja, Starcoins kommer alltid till använding!
En sak som inte känns så bra är att om det inte går att köpa räven i spelet sen, kommer den då att bli någon form av statusgrej? Att man kan se vilka som har möjlighet att lägga pengar på spelet och inte? Jag hoppas ju så klart att det inte ska bli så, men människor är inte alltid så snälla och ödmjuka som man önskar att de vore...
 
Vad tycker ni om det hela?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att det är för dyrt och lite drygt av starstable att göra så. Men jag driver inte ett så stort spel så vad vet jag?

2017-12-19 @ 13:50:35
Postat av: Dasha Coldhall

Den är otroligt söt! Jag kommer faktiskt köpa star coins för första gången idag :D jag har aldrig köpt star coins innan men jag bara måste ha räven haha!

2017-12-19 @ 14:56:21
Postat av: Juana Diamondrider

Jag får inte köpa starcoins så är ganska bitter! Vill så gärna ha den!!! Jag hoppades ända från att jag såg att det skulle vara rävar i Mistfall att jag skulle kunna köpa en grå/svart, om det fanns!... :/

2017-12-19 @ 15:22:34
Postat av: Isabel Masterwatcher

Dåligt, synd om folk som inte har möjlighet att köpa sc!

2017-12-19 @ 15:37:28
Postat av: Renee Eveningknight

Jag brukar ofta köpa Star Coins till mig själv i julklapp och det var på vippen att jag köpte Star Coins vid helgens dubbel-erbjudande. Men jag tänkte efter och det blev ingenting. Men jag vet flera andra som köpte och dem var allt annat än glada nu när erbjudandet med räven kom ut. Jag tänker fortfarande inte köpa star coins då jag inte känner att jag måste ha räven, och köper hellre star coins vid en dubbelhelg. Nuförtiden är det ju erbjudanden varje helg. Hur går det för Star Stable egentligen?
Är det inte dubbelhelg är det Star rider erbjudande och nu räven. Jag tror att SSO tappar fler spelare än vad dem tjänar på det här viset.
Jag är en vanlig Svensson tonåring och har inte hur mycket pengar som helst, det här året lär jag köpa ett The Sims 4 spel på rea för 49 kronor (ordinarie 99). Jämför det med Star Stables räv/star coins: 499 kronor...
Såklart, om man inte gillar sims är det väl totalt ovärt xD Men det är i alla fall vad jag tycker! :D
Och håller med dig om att det känns som att vissa kan "jag har köpt räven hahaha, har inte du det fattiglapp" typ.
Vi får väl se vad som händer!

2017-12-19 @ 16:00:53
Postat av: Anonym

Tycker det är dåligt för dem som inte kan köpa starcoins och vill ha räven kan inte få räven. Jag vill ha den men köpte 5000 sc i söndags för jag inte visste det. Annars skulle jag fått räven.. om jag köpte sc idag då..

2017-12-19 @ 16:51:03
Postat av: Anonym

Tycker det är dåligt för dem som inte kan köpa starcoins och vill ha räven kan inte få räven. Jag vill ha den men köpte 5000 sc i söndags för jag inte visste det. Annars skulle jag fått räven.. om jag köpte sc idag då..

2017-12-19 @ 16:51:22
Postat av: Minna Strongnight

Skulle hälare vilja att man kunde köpa den i ett paket med 500sc+räven då jag just nu sparar mina pengar till andra saker och känner att just sc inte är någonting som jag behöver för tillfället,samtidigt vill jag ha räven och inte känna mig utanför.

2017-12-19 @ 16:55:40
Postat av: Piper Turtlewood

Jag blev glad när jag såg att man kunde få den grå räven men det är för dyrt bara för sc! Om de lägger in räven i spelet så man kan köpa den imorgon blir jag arg. Vissa har ju kanske lagt mycket pengar på det o så visar det sig att det var i onödan

2017-12-19 @ 17:09:41
Postat av: Caroline Silvergren

Jag gillar räven men för dom som inte kan/får köpa sc tycker jag att det är lite orättvist. Visst det är ju kanske smart tänkt av sso så att dom får in lite mer pengar men jag skulle hellre se att den fanns att köpa i spelet.

2017-12-19 @ 17:24:34
Postat av: Anonym

Den är bara såå söt!! Men om jag skulle köpa starcoins så skulle det bara bli nya hästar... Jag känner att jag inte ens rider på hälften av mina hästar på ett halvår😂😂. Men om jag hade haft lite med tålamod och inte köpt en häst så fort jag hade råd så skulle jag köpa 5000 starcoins + räven😊

2017-12-19 @ 20:10:09
Postat av: Anonym

Jag vet inte riktigt vad jag tycker, star stable sa att man skulle få räven gratis, men man måste köpa star coins för att få den. Skulle inte direkt kalla det gratis. Skulle vilja ha räven för den är ju hur söt som helt, men mamma skulle aldrig köpa nu när hon handlat till jul och så...

2017-12-19 @ 21:37:35
Postat av: Anonym

Tycker att man kan få räven även om man köper en mindre summa SC.

Svar: Ja, 299 hade känts lite mer okej... 499 kronor är ju en hel del pengar oavsett, men särskilt nu runt jul...
ssohaley.blogg.se

2017-12-19 @ 21:40:36
Postat av: Ebba Highland

Asså jag tycker räven är så sjukt söt och vill haaaa deeen!😻 Och jag får inte köpa star coins och vet att många andra inte kan det heller så om det inte kommer att vara möjligt att få tag på den utan att köpa sc så tycker jag att det skulle vara väldigt tråkigt och håller med dig i dina tankar. Men sso behöver tjäna pengar och allt blir inte alltid jättebra och trevligt så jag vet faktiskt inte... men hoppas på att man senarelagts få tag på den på annat sätt! Den var ju så söt🙈

2017-12-19 @ 23:29:32
Postat av: Piper Turtlewood

Jag blev glad när jag såg att man kunde få den grå räven men det är för dyrt bara för sc! Om de lägger in räven i spelet så man kan köpa den imorgon blir jag arg. Vissa har ju kanske lagt mycket pengar på det o så visar det sig att det var i onödan

2017-12-20 @ 08:10:39
Postat av: Anonym

Vill gärna ha räven jag också! Men så slöseri med pengar att köpa 5000 SC för 499 kr, när jag kan köpa 10.000 SC på en dubbel Star Coins-helg för samma pris. Och nu kostar 10.000 SC 749 kr. :/ Så nej, tyvärr tänker jag inte slösa pengar på det! Även om jag så gärna skulle vilja, haha. Den är ju såå söt! :o Tycker dock synd om många som önskar sig Star Coins till jul, och får mycket mindre än om man skulle köpt för 2 helger sedan, när det var Star Coins-helg. Jaja, nu babblar jag för mycket..som vanligt..haha.
Ha en trevlig jul i förskott! :)

2017-12-21 @ 20:28:51
Postat av: Emmy Mightystorm

Jag fick Star Coins förra veckan, så kommer inte få räven :/

2017-12-22 @ 22:56:02 - http://ssopotterhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: