Gallant Unicorn

Med två minuter till godo...

Jag vill ju (så klart efter allt mitt tjat) köpa en Connemara i morgon.
Men, mitt problem var ju att jag inte hade levlat min senaste häst på grund av... Ja, jag var så sjukt less på allt förra veckan och helgen bara rusade förbi så det blev helt enkelt inte av att jag levlade. Så nu tog jag tag i det sista och fick upp Sunkiss i level 15 med två minuter kvar till klockan slog 00.00.
 Det var riktigt länge sedan jag satt uppe och spelade på kvällen/natten. Men jag har verkligen saknat att sitta och spela och prata med mina vänner så nu sitter jag här mitt i natten och är så trött att jag tror jag kommer somna sittandes. Men, det var så värt det! Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen.
Eller ja, idag ehe. Sov så gott :)

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åhh så mysigt!😻 Jag funderade ju på att logga in.... haha borde ha gjort det.❤️

2017-12-06 @ 08:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: