Gallant Unicorn

En färdig, tre kvar!

Ja hästar alltså... Idag blev Urhästen jag började med att levla (den med rosa man och svans) level 15.
Den var faktiskt riktigt rolig att levla, trots att jag haft svårt för de stora hästarna i spelet tidigare...
 
Nu har jag två Urhästar kvar + Mustangen från appen, men den är ju redan level 10 så det känns helt okej ändå. Bara de inte får för sig att skicka in några fantastiska hästar på onsdag för då är jag körd haha! Jag gillar ju egentligen inte att ha mer än en olevlad häst åt gången, men jag ville inte missa Urhästarna för jag vet att jag skulle ångra mig senare om jag inte köpte alla tre... Men det får gå bra ändå!
 
 
På tal om att levla, jag skulle ta en bild på den ''nya'' (ja jag vet att den är en vecka gammal, schhhh...) färgen på pilarna ute på banorna och jag fick en lite för bra bild helt enkelt. Det enda man ser är ju pilen ehe... Även om jag var skeptisk till färgbytet på pilarna först så måste jag erkänna att jag tycker att det blev bättre med de gula pilarna, de syns bättre nu och jag kan tänka mig att de som inte spelat så länge har lättare att se vart de ska ta vägen under tävlingarna nu! Jag undrar om förra färgen (alltså mellanfärgen som var mer åt det träfärgade hållet) var något slags test? En liten mjuk introduktion kanske? Fint blev det i alla fall!
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Åh, har 2 olevlade hästar och känner att "det här är första tecknet på att mitt liv faller isär!" /Mvh en tjej som alltid haft level 15-regeln

2017-02-14 @ 17:06:20 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: