Gallant Unicorn

En kvällshälsning

Hej på er!
Som ni kanske märkt har min uppdatering inte varit den bästa de senaste dagarna, jag har inte mått så jättebra och spelandet och bloggen har inte varit min högsta prioritet. Den här dagen har varit rent ut sagt för jävlig. 
Jag började känna av en tand igår, och idag vaknade jag med tandvärken från helvetet. Som tur var så fick jag en tid hos tandläkaren nästan direkt så det var snabbt ordnat, dock så fick jag ett migränanfall (ja, anfall för den här huvudvärken knockar mig fullständigt...) när jag låg där hos tandläkaren och hon hade börjat borra. Så jag har sovit sedan jag kom hem från tandläkaren och nu går jag runt som en zombie.
 
Nu vill jag ha en ny dag så jag ska försöka sova bort huvudvärken och så hoppas jag på att den är borta när jag vaknar, i morgon är det ju onsdag så det är ju något att se fram mit i alla fall! Jag hoppas att det kommer nya hästar, antingen i spelet eller i appen! Och Fortunafestivalen får gärna komma tillbaka, den var rolig! Fast det kanske är lite tidigt för den än? Har för mig att den var någongång i mars förra året...
 
Men, nu säger jag god natt. Hoppas ni haft en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: