Gallant Unicorn

Fortfarande strul med kommentarerna...

Som jag skrivit tidigare så hamnar inte mina kommentarer i ordningen de skickades, kommentarer från december hamnar före kommentarer som skickades nu i februari (seriöst, det är redan februari! Tiden går så fort!) så därför är det svårt för mig att svara på kommentarer med frågor och liknande. Om jag till exempel lägger upp en bild och någon kommenterar med en fråga om vart tränset på bilden är köpt så kan den kommentaren hamna någonstans i mitten av gamla och nya kommentarer. Jag har letat runt på sidan för kommentarer men kan inte hitta någon funktion där man kan sortera kommentarerna efter tidpunkten de skickades. Just nu har jag över 40 kommentarer med intervjusvar som jag inte hunnit gå igenom och mitt i smeten med intervjuer hamnar de nya kommentarerna. Det är lite kaos helt enkelt...
 
 
Jag brukar försöka svara på alla komentarer jag får men det blir lite krångligt när de hamnar så blandat, så jag hoppas att ni inte tror att jag bara struntar i era frågor, det är helt enkelt för att jag missar dem... Jag har planerat att sätta mig och plöja igenom de intervjuerna jag har kvar för att få ett mindre antal kommentarer som jag måste bläddra igenom varje gång jag ser att det kommit en ny kommentar, och jag funderar även på om jag ska sätta ut en intervju varje dag nu i februari istället för varannan dag som jag vanligtvis gör. Skulle det bli för många intervjuer eller är det okej? Tänkte att då blir det förhoppningsvis lite mindre kaos i mitt kommentarsfält och intervjuerna kommer upp fortare = de är inte en månad gamla när de kommer upp...
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Det är klart det är okej med en intervju per dag, bara du fortsätter med vanliga inlägg också! Det är nog det bästa du kan göra i din situation just nu👍🏼 hoppas du får till det på nåt bra sätt💖
/Ebba Highland

2017-02-06 @ 07:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: