Gallant Unicorn

Intervju med Eva Candleheart

Eva Candleheart - 01 jan
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sedan 2013 

Är du StarRider?
Ja, Lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Ja, jag äger min egen klubb FieldRangers 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
nej, är nöjd med den som jag har! 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Ungefär varje dag! Allt från 5min, då jag bara kommer in och kollar att jag har stallhjälp, till 5-6 timmar :) 

Spelar du några andra spel?
Ja, TheSims 4, ibland Minecraft och Golf With Friends! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Hmm… Vänner och klubben :) 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Hmm.. Jag byter nästan varje dag men för tillfället är det nog den skäckiga Mustangen som heter Poppie. 

Har du någon förebild i spelet?
Jag gillar många men tycker att Esmeralda Silverforce är jätte duktig :) 


Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Min dator har något fel så det ibland inte kommer ljud i spelet men när det funkar så har jag på det, annars lyssnar jag på någotav dina levlingshäng! :) 

Vad för sorts dator spelar du på?
Asus, vet inte vilken men den är ganska ny 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Läste förut Courtney Silverhills bloggar men sen hon slutat har jag gått över till bara dig. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
En förnyad Arab, annars Finnhäst eller Connemara 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag köpte Lifetime! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Hmm.. En blandning mellan flum och seriös haha 

Hur kommer det sig att du började spela?
Mina vänner talade om det i skolan och blev sugen på att testa! Gjorde ett konto med min pappas E-post adress men efter en stund tröttnade jag på spelet när jag spelat igenom gratis versionen. Ett halvår senare skapade jag ett nytt konto, med min E-post adress denna gång! Fastnade för spelet mer och är idag glad för att jag började spela och inte slutade! 

Vart har du ditt hemstall?
Steves Gård 

Önskefunktion i spelet?
Oj, kanske att man skulle kunna vissla på den, eller att XP för en full levlad häst skulle sänkas lite (Hehe) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: