Gallant Unicorn

Jag brukar inte vara så mycket för rosa...

Men alltså den här rosetten?
 
Jag älskar formen på den!
Hoppas att de fortsätter att göra rosetter av den här modellen för då kommer jag köpa en i varje färg haha!
Jag har ''bara'' fått rosetten och ett träns från Lowe's tävling än så länge,
men jag ska banne mig kämpa för jag har sett vilka fina saker som gömmer sig i den där korgen hon har!
 
Jag blev så glad när jag såg att man kan få träns utan nosgrimma, jag har verkligen saknat de tränsen i spelet för det känns som att det inte kommit några nya på evigheter? Så, tack SSO! 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åhh Gud vilka fina saker!!😍😍, jag har bara fått mat till min häst än så länge så jag får fortsätta kämpa för vill verkligen ha dessa fina saker💗
/Ebba Highland

2017-02-17 @ 10:06:57
Postat av: Sigrid Winterdotter

Blev också megalycklig när jag såg att det kommit nya westernträns :D

2017-02-17 @ 14:17:02 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Rebecca Spiderstar

Väldigt fin rosett, vem fick du den som belöning av?

2017-02-28 @ 07:30:59 - http://rebeccaspiderstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: