Gallant Unicorn

Jag har inte ens loggat in än...

Och jag är redan så himla glad över dagens uppdatering!
Nyheterna finns ju uppe på hemsidan nu, men jag tittade på Youtube för en stund sedan och blev så peppad! 
Jag hade mer eller mindre gett upp hoppet om de gamla Frieserhästarna, men nu är de tillbaka!
 (Inte för att vara sån, men har det ens funnits fler än 3 Frieserhästar i den här modellen?)
Haha ja ja, jag är bara glad att de är tillbaka!
 
Och, den resande (som tydligen är på samma ställe igen? Haha alltså jag orkar inte!) klädmarknaden är tillbaka igen, kul att de faktiskt väntade ett bra tag innan de la in den i spelet igen!
Jag missade att köpa allt jag ville ha förra gången den poppade upp så jag hoppas att de sakerna som fanns på marknaden förra gången är tillgängliga nu med! Och, och och - westernträns! 
Som vi längtat, det kommer att bli en hel del shoppande idag för min del känner jag redan nu...
 
Redan här är jag mer än nöjd (jag hatar egentligen uttrycket ''nöjd'', det känns så sjukt bortskämt!) med dagens uppdatering, men det kommer mer! ♥‿♥
Ett nytt plagg i Lifetimeshoppen och så kommer vi få leta efter kärleksbrev! Jag blev så lättad när jag såg att vänskapsracet kommer att vara kvar en vecka till, för jag har haft sån otur med det!
Mina hästar har mat så att det räcker till midsommar nu... Men jag vill ju gärna ha båda tränsen med haha!

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Omg bästa uppdateringen, så glad just nu😄🎉🎉Har sportlov så hade nästan glömt att det var onsdag😂😂 men älskar de nya westerntränsen!😍😍💗
/Ebba Highland

2017-02-22 @ 13:45:58
Postat av: Stephanie Diamondfall

Har du någon aning om hur många saker man kan få i tävlingen? Visste nt ens att man kunde få 2 olika träns

2017-02-22 @ 18:12:30
Postat av: Sigrid Winterdotter

Den här uppdateringen är verkligen allt jag kunde önska mig!

Och du, den resande marknade kanske har rest till andra ställen än Jorvik och nu kommit tillbaks?

2017-02-22 @ 19:45:43 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: