Gallant Unicorn

Min första och största kärlek i spelet...

Min vackra starthäst!
Visst, han har inte någon ny och realistisk kroppsform.
Han har inte några coola animationer.
Han är varken snabbare eller hoppar högre än någon annan ras.
 
Men...
Det var med honom jag gjorde min första tävling.
Det var med honom jag gjorde mina första uppdrag.
Det var med honom jag upptäckte Jorviks magiska värld.
Det var med honom jag började kampen med att bekämpa ondskan i spelet.
Det var med honom jag vann min första rosett i ett championat.
Det var på hans rygg som jag blev totalt förälskad i det här spelet som gett mig så
många glada stunder och så fina vänner.
 
Mer kärlek till starthästarna 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda Diamondfield

Du älskar verkligen honom xD <33

2017-02-17 @ 20:56:47
Postat av: Anonym

Ja mer kärlek till starthästarna❤

2017-02-18 @ 08:00:24
Postat av: Ebba Highland

Ja men ellerhur?!! Jag älskar min starthäst och han kanske inte ser så verklig ut eller så men han är söt och det är på honom som jag har upplevt allt från början och försöker fortfarande nu alltid rida han när jag gör ett nytt huvuduppdrag eller rider in i ett nytt område, det är trots allt de som är själva början på spelet, de förtjänar mer kärlek❤️❤️
/Ebba Highland

2017-02-18 @ 17:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: