Gallant Unicorn

Onsadag!

Veckans bästa dag enligt de som spelar SSO?
Jag hoppas på uppdrag med kärlekstema, det var ju trots alla alla hjärtans dag igår... Dock så känns det lite konstigt att det blir efter att själva högtiden är över? Hittade faktiskt bara en bild med förra årets dekorationer:
 Jag har för mig att vi hade en Harry Potter-vecka när jag tog den här bilden, därav outfiten haha! 
Ska föreställa Slytherin om jag inte minns helt fel...
 
Just idag är det lite jobbigt att servern är nere för uppdatering, min man har möte med sina jobbarkompisar hemma hos oss och jag tycker att det är lite jobbigt med en massa folk jag inte känner.
Så jag har gömt mig i datorrummet, hade ju varit perfekt om jag hade kunnat beta av lite uppdrag på något av mina konton men jag får hitta på något annat att pyssla med till servern är öppen igen...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: