Gallant Unicorn

Äntligen finns appen ute!

Som vi har längtat, jag tror det var fler än jag som blev helt till sig efter vi fått se bilden på fölet i torsdags och nu finns appen ute! Jag laddade ned den igår men då var jag så trött efter att ha varit i riktiga stallet så jag spelade bara igenom det första och sedan måste jag ha somnat haha, men jag printade lite bilder från appen...
Så här ser den ut i alla fall:
(Det var lite strul med att hitta den först, så jag sökte på den andra appen de släppt och klickade sedan på ''Relaterat''.)
 
 
Har sett att folk redan har börjat gnälla om att '' det finns för få föl att välja mellan'', kom igen nu folket?
Det är en helt ny app, om det nu måste klagas så kan ni väl i alla fall vänta med det tills ni gett den en chans?
 
 
Vi får alltså följa fölet vi valt (man får välja namn på det med) tills det har vuxit upp till en stor Mustang och sedan kan vi köpa ''vår'' häst i spelet! Jag är så taggad! Jag älskar hur fölet ser ut, sååå söt!
 
 
 
Bubbelbebis!
Jag älskar att de lagt in lite annorlunda skötsel i appen, jag som tjatat om att jag vill kunna duscha mina hästar i spelet i flera år nu. Nu kan jag äntligen duscha en häst i alla fall! Sen att det är lite märkligt att man står i en spilta och duschar hästen är mindre viktigt...
 
 
 
En grimma! Jag tror inte att det här betyder att vi kommer få in grimmor i SSO, men den var väldigt fint gjord!
Ja jag misslyckades med träningen en gång, jag var så sjukt trött. Döm mig inte haha!
 
 
Jag gillar att de lagt in Fisky (Therese Fishgirl) 's bilder med!
 
 
Så där ja! 
Och hur ska jag kunna vänta tills min lilla skapelse (ja jag ser det som min skapelse bara för att jag namngett den och valt färg ehe...) får komma in mitt hemstall på SSO då? Jag antar att jag får försöka njuta av föltiden så länge den varar! Ska ni ladda ned appen eller har ni redan gjort det? Vad tror ni om det här? Jag tror det kan bli hur kul som helst! Inte så bra för min hästsamlarmani, men kul med ett helt nytt koncept! 

Kommentarer
Postat av: Cecilia Gladefield

Älskar appen redan. Riktigt kul tidsfördriv när man väntar på bussen tex. Älskar att den blir lever 10 när man för in den i spelet :D Skönt o slippa levla. Kul med alternativ ser fram emot hur appen kommer utvecklas :D

Svar: Ja samma här :D
ssohaley.blogg.se

2017-01-30 @ 16:58:00 - http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Allison Underhurricane

Jag laddade ner appen och måste säga att de har verkligen lyckats! Jag valde det "bruna" fölet och som tur har jag inte sett ennu en enda som har haft den inne i sso :P Kan inte vänta att mitt föl är lvl 10 så jag kan föra in den i spelet :D

2017-01-31 @ 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: