Gallant Unicorn

Årets första event!

Idag så körde Sneaky Dragons igång igen efter julledigheten och det var Courtney Silverhill som höll i eventet.
 
Vi fick kuta runt halva kartan och genomföra massor av uppdrag i olika svårighetsgrader.
 
 
Det första vi skulle göra var att placera oss i topp 7 på Lilla Hoppbanan, det gick inte alls bra för mig men Ellie fixade det så vi fick fortsätta... Vi fick ett antal ''pass'' som vi kunde använda om vi inte ville eller kunde göra klart ett uppdrag men jag tror inte att någon av oss använde passen. Så envisa!
 
 
På något sätt lyckades jag bli utsedd till fotoansvarig, så när vi fick i uppdrag att fota vissa saker så var det jag som fick fota dem och ladda upp dem i vår Facebookgrupp. Det gick lite så där eftersom jag höll på att ladda upp en video på Youtube samtidigt... Men det gick till slut!
 
 
Här skulle minst sex av oss ta oss upp på Haydens tält, det gick inte så bra för mig...
 
 
Här skulle vi ta oss runt banan, kruxet var att det skulle ta minst 6.35 minuter. 
Jag var sååå nära men råkade gasa på i mitten av banan av gammal vana så jag klarade inte utmaningen...
 
 
Vi avslutade det hela på Sydhoven med en Sneakykram som vanligt, jag har saknat mina galna drakvänner så det var jättekul att leka med dem igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Åh vad kul ni verkar ha i Sneaky Dragons! <3
Vill ju gå med men kan inte ;(

2017-01-10 @ 17:52:40 - http://evab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: